C`est la vie

Как се сбъдват мечтите?


Имало едно време едно малко момиче. То се родило в един малък град, в едно малко семейство с големи сърца и големи мечти. Момиченцето растяло с любов, радост и любопитство. Погледът му бил вперен далеч в хоризонта, където го чакал животът. То искало да лети, да открива нови светове и нови хоризонти. За щастие неговите закрилници-родители  му дали най-здравите криле, които да устояват на силните бури. С времето закрилниците се превърнали в съветници, а после и в приятели. Те вече не летели редом до момичето, но всъщност винаги били с него. Tо знаело, че където и да броди, родното гнездо ще бъде там и ще го приюти след всяко падение или дълъг полет.

Момичето усещало кой е неговият път, колкото и ветрове да се опитвали да го отклоняват от него, то рано или късно се връщало към своето призвание. Отнасяло се към него с любов, внимание, грижа – не защото така трябва, а защото така му подсказвало сърцето. Вътрешно то знаело, че ще се роди нещо прекрасно.

Вие вече познавате едно от тези творения – „Пътеписаници“. Един блог създаден от мечти, от копнежи за пътуване, откриване, преоткриване, споделяне, вдъхновение. Виртуален свят на един пътешественик по душа и разказвач по призвание, който обаче отразява реалните трепети, емоции, енергии, спомени, събирани на път. Защо ли? Защото смисълът на всичко е да споделяш. Да предадеш нататък!

Този път ме отведе до момента, в който  нещата, които най-много обичам, се превърнаха в моя професия. Следваща дестинация – Peika.bg. Тя е не просто сайт за (не)обикновени пътешественици – тя е вдъхновение, съветник, приятел за душите, които обичат да скитат, за да открият място, емоция, човек, себе си!

Намерих се и аз (преоткрих се, по-скоро). Полетях към нови хоризонти, които преди ми се струваха или прекалено илюзорни или прекалено далечни. Отправих се към едно от най-големите приключения в живота ми. Пътешествието, наречено – „Мистични разходки из България за (не)обикновени пътешественици“!

Mistichni_razhodki_Front_Cover_8-3

Това е една книга на срещите, на магията, на чудесата по пътя, на хората, на енергиите, на корените, на родното, на България. Тя е моето доказателство, че мечтите се сбъдват! Когато вървиш по своя път, но не с механично крачене, а със сърце, стигаш там, където си се запътил и виждаш отвъд!

Тази книга е споделяне. Събрала е в себе си някои от най-мистичните легенди за приказни места в България, разказани от местните хора. Месеци проучване, пътувания, срещи, разговори, трудности и радости, палитра от емоции, безсънни нощи и много вяра, надежда и любов. За да могат тези „мистични разходки“ да стигнат до вас и вие също да се превърнете в пазители на фолклора, откривателския дух и България!

Разбира се, всичко това не би било възможно, без помощта на хората, които повярваха в едно малко момиче с голямо сърце и големи мечти.

Благодаря на:
Родителите ми, които ме научиха да летя – Надежда и Ивайло Кръстеви.
Моите баба и дядо, които ме въведоха в приказния свят на легендите – Тодорка и Петко Петкови.
Близките, роднините, приятелите, които не спират да вярват в мен и да ме подкрепят – Таня и Стоян, Владимир, Пламен, Йорданка, Теодора, Мария, Таня и Мартин, Галина и Димитър, Моника…
Спътникът ми по време на всички пътешествия в книгата и моя опора – Димитър Момчилов.
Хората, които ме допуснаха до своя свят, разказаха ми най-вълнуващите легенди и ме заведоха на най-мистичните места – Кирил Кирилов, Йото Пацов, отец Николай, Ники Карагьозов, Димитър Димитров, Григор Попов, Анна Велева, Янислав Тачев, д-р Асен Бодуров, Тоня Георгиева, Веска Тодорова и още много, които срещах по пътя.
Хората, които направиха така, че да държа книгата в ръцете си – Даниела Keтенлиева, Анна Георгиева, екипът на Peika.bg, колегите от NoviniteGroup.
Хората, които присъстваха на един много важен за мен момент – премиерата на „Мистични разходки из България (не)обикновени пътешественици“.
Хората, които  съм срещнала в живота си и са ме направили такава, каквато съм.
Благодаря на всеки мой читател. Вие сте вдъхновение.

Благодаря на медиите, които проявиха интерес към книгата „Мистични разходки из България за (не)обикновени пътешественици“, блогът „Пътеписаници“ и моята скромна личност.
„Пътеводител събира мистичните разходки из България“ – „Хоризонт за вас“, БНР – програма „Хоризонт“

„Две легенди от Дряново в новата книга „Мистични разходки из България“ – DestinationDryanovo.com

Боряна Кръстева за пътуванията, мечтите и магията на България, Uspelite.bg

„Събраха в книга всички тайни и загадъчни места в България“-  „България сутрин“, BulgariaOnAir TV

„Мистичната България на Боряна Кръстева“ – „Време и половина“, БНР – програма „Христо Ботев“

„Как се сбъдват мечтите? – един разговор с Боряна Кръстева“ – Аз и моят успех

„Мистичните места“ на България“ – bTV „Тази събота“

Боряна Кръстева разказва подробности за първата си книга „Мистични разходки из България“ – wness tv

„Мистични разходки за не/обикновени пътешественици“ – LoveYouBulgaria.com

Боряна Кръстева, писател: „Не е нужно да пътуваме стотици километри, за да бъдем пътешественици“ – в-к „Черноморски фар“

ПЪТУВАЙТЕ, ОБИЧАЙТЕ, ЛЕТЕТЕ,
Боряна 

Вашият коментар